Η ιστοσελίδα-αφιέρωμα στην Μανα Ελληνική Γη της Ιωνίας, τη Μεγαλη Απελευθερωτικη Εκστρατεία του Ελληνικού Στρατού 1919-1922, την τραγική μικρασιατική καταστροφή, την γενοκτονία, την επερχομενη ΛΥΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΙΩΝΙΚΗΣ ΓΗΣ ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΟΡΙΣΕΙ και οι δυναμεις του Ελληνισμου επαρκουν. Γεώργιος Παπασημάκης @GPapasimakis
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πόντος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Πόντος. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018
Τετάρτη 5 Απριλίου 2017
Κατεχόμενη Μικρά Ασία και Κωνσταντινούπολη: Πάνω από ένα εκατομμύριο Έλληνες κρυπτοχριστιανοί έχουν την εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου στο σπίτι τους!
Πάνω απο ένα εκατομμύριο Τούρκοι έχουν την εικόνα της Παναγίας στο σπίτι τους
Το νούμερο σας φαίνεται υπερβολικό;
Σύμφωνα με πληροφορίες Τουρκικής εφημερίδας πολλοί Κρυπτοχριστιανοί , αλλά κυρίως άνθρωποι απλοί που είναι πιο κοντά στον δυτικό πολιτισμό και στην πόλη της Κωνταντινούπολης έχουν στο σπίτι τους μια εικόνα της Υπεραγίας Θεοτόκου.
Ετικέτες
Ασία,
Γεώργιος Παπασημάκης,
κρυπτοχριστιανοί,
Κωνσταντινούπολη,
Μικρά,
Πόντος,
George Papasimakis
Τετάρτη 31 Αυγούστου 2016
ΤΡΕΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΑΝΤΑΡΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ
Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης - Νέα ένοπλη επίθεση έγινε τοβράδυ της Δευτέρας 29 Αυγούστου, στην περιοχή Hayrat της Τραπεζούντας προς την πλευρά της Ριζούντας και μετά οι δυνάμεις της Στρατοχωροφυλακής εξαπέλυσαν ανθρωποκυνηγητό για να εντοπιστούν οι ένοπλες ομάδες.
Τον τελευταίο καιρό έχουν αυξηθεί οι ένοπλες επιθέσεις στην περιοχή του Πόντου, θυμίζοντας την κατάσταση που είχε επικρατήσει εκεί το 1997-98 οπότε δρούσαν πολλές ανταρτικές ομάδες και είχαν αναστατώσει όλη την περιοχή συνεπικουρούμενες και από το κουρδικό ΡΚΚ.
Τον τελευταίο καιρό έχουν αυξηθεί οι ένοπλες επιθέσεις στην περιοχή του Πόντου, θυμίζοντας την κατάσταση που είχε επικρατήσει εκεί το 1997-98 οπότε δρούσαν πολλές ανταρτικές ομάδες και είχαν αναστατώσει όλη την περιοχή συνεπικουρούμενες και από το κουρδικό ΡΚΚ.
Τετάρτη 20 Μαΐου 2015
KIZLAR KAΪTESI! : ΤΟ ΑΓΝΩΣΤΟ ''ΖΑΛΟΓΓΟ'' ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ!!! (ΒΙΝΤΕΟ)
*Το βίντεο να το δείτε ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!
Πήγα σε έναν ποντιακό σύλλογο, να μάθω χορούς. “Νέος” ακόμα, θαρρώ 2η φορά ήταν, λέει ο δάσκαλος. Έξω οι άντρες, τώρα θα χορέψουν οι γυναίκες το Κιζλάρ… Όταν είδα την πρώτη που έσερνε το χορό να πέφτει, ωχ λέω η καημένη έπεσε… πέφτει και η δεύτερη και η τρίτη…. μετά έψαξα το γιατί…
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

Γράφει ο 


