*Το βίντεο να το δείτε ΩΣ ΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ!!!
Πήγα σε έναν ποντιακό σύλλογο, να μάθω χορούς. “Νέος” ακόμα, θαρρώ 2η φορά ήταν, λέει ο δάσκαλος. Έξω οι άντρες, τώρα θα χορέψουν οι γυναίκες το Κιζλάρ… Όταν είδα την πρώτη που έσερνε το χορό να πέφτει, ωχ λέω η καημένη έπεσε… πέφτει και η δεύτερη και η τρίτη…. μετά έψαξα το γιατί…
