Η ιστοσελίδα-αφιέρωμα στην Μανα Ελληνική Γη της Ιωνίας, τη Μεγαλη Απελευθερωτικη Εκστρατεία του Ελληνικού Στρατού 1919-1922, την τραγική μικρασιατική καταστροφή, την γενοκτονία, την επερχομενη ΛΥΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΙΩΝΙΚΗΣ ΓΗΣ ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΟΡΙΣΕΙ και οι δυναμεις του Ελληνισμου επαρκουν. Γεώργιος Παπασημάκης @GPapasimakis
Κυριακή 29 Μαΐου 2016
Σάββατο 21 Μαΐου 2016
Παρασκευή 20 Μαΐου 2016
Διαβεβαιούμε δε την αγιότητά σου και όλους τους Χριστιανούς ότι ουδέποτε θα παύσουμε να αγωνιζόμαστε και να πολεμούμε κατά των κατακτητών της Κωνσταντινουπόλεως - Ιωάννης εν Χριστώ τω Θεώ πιστός βασιλεύς και αυτοκράτωρ Ρωμαίων ο Δούκας
![]() |
| Γεώργιος Παπασημάκης |
Όταν κοιμήθηκαν οι γονείς του Ιωάννη, του άφησαν πολύ μεγάλη περιουσία, την οποία όμως ως σώφρων εκείνος, μοίρασε στους φτωχούς, καθώς και σε αφιερώματα στους Ιερούς Ναούς και τις Εκκλησίες, διότι “μακάριοι οι αγαπώντες την ευπρέπειαν του οίκου Σου”…
Ετικέτες
Αγιος,
αυτοκράτωρ,
βασιλεύς,
Βατάτζης,
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΣΗΜΑΚΗΣ,
Δούκας,
εν,
Θεώ,
Ιωάννης,
πιστός,
Ρωμαίων,
τω,
Χριστώ
Τρίτη 18 Αυγούστου 2015
Η θρυλική "Ανεξάρτητη" Μεραρχία στον εθνικοαπελευθερωτικό αγώνα της Μικράς Ασίας
KEIMENO-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Δρ. Ευάγγελος Ε. Τζάχος, Διδάκτωρ Μηχανικός ΕΜΠ Η Ανεξάρτητη Μεραρχία Η Ανεξάρτητη Μεραρχία έφθασε στη Μικρά Ασία με αργοπορία...
KEIMENO-ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ:
Δρ. Ευάγγελος Ε. Τζάχος, Διδάκτωρ Μηχανικός ΕΜΠ
Δρ. Ευάγγελος Ε. Τζάχος, Διδάκτωρ Μηχανικός ΕΜΠ
Η Ανεξάρτητη Μεραρχία
Η Ανεξάρτητη Μεραρχία έφθασε στη Μικρά Ασία με αργοπορία. Είχε συγκροτηθεί στη Θράκη τον Ιούλιο του 1921 για να συμμετάσχει στην κατάληψη της Κωνσταντινουπόλεως. Πρώτος διοικητής ήταν ο Υποστράτηγος Γ. Λεοναρδόπουλος.
………
Η Μεραρχία αποτελείτο από τα 51ο, 52ο και 53ο Συντάγματα Πεζικού, μια μοίρα πεδινού και μια ορεινού πυροβολικού. Στις 4.8. 1921 το Υπουργείο Στρατιωτικών διέταξε τη Μεραρχία να μετασταθμεύσει στο Γκέμλικ (Κίο), στις ασιατικές ακτές του Μαρμαρά. Η Μεραρχία μεταφέρθηκε γύρω στις 10 Αυγούστου στο Γκέμλικ και μετά προωθήθηκε προς το Εσκί Σεχίρ, όπου και έφθασε στις 2 Σεπτεμβρίου του 1921. Εκείνη την περίοδο η κατάσταση που επικρατούσε στο Εσκί Σεχίρ (Δορύλαιο) ήταν εξαιρετικά δυσάρεστη. Στην πόλη βρίσκονταν πολυάριθμοι τραυματίες, ξαπλωμένοι στα πεζοδρόμια, αναμένοντας καρτερικά την μεταφορά τους στα νοσοκομεία της Προύσας. Λίγο αργότερα, έφθασε εκεί και παρέμεινε για μικρό διάστημα ο βασιλιάς Κωνσταντίνος. Χαρακτηριστικό της επικρατούσας κατάστασης ήταν τα κουφάρια των αλόγων που κείτονταν μέσα στην ίδια την πόλη, ακόμη και μπροστά στο βασιλικό οίκημα. Η Ανεξάρτητη Μεραρχία μετά την άφιξή της διετάχθη να κινηθεί ανατολικά για να εκδιώξει μια εχθρική φάλαγγα και να εκκαθαρίσει την περιοχή από τον εχθρό.
Δευτέρα 25 Μαΐου 2015
Παρασκευή 22 Μαΐου 2015
ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΖΑΛΟΓΓΟ : ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΤΟΥ ΦΟΥΛΑΤΖΙΚ ΤΗΣ ΒΙΘΥΝΙΑΣ (23 ΙΟΥΝΙΟΥ 1920)
![]() |
| Η Χορόζ Βασιλική με την κόρη της πάνω στο πλοίο της προσφυγιάς |
Γράφει ο
Γιώργος Κ. Ευστρατιάδης – Ερκέκογλου
Εφέτης Θράκης
Το χωριό Φούλατζικ («Φωλίτσα») της Βιθυνίας ήταν μια ακμάζουσα Ελληνορθόδοξη, πλην τουρκόφωνη, κοινότητα στο μέσο της αποστάσεως μεταξύ της παραθαλάσσιας πολίχνης Καραμουσάλ (που είναι κτισμένη στη νότια ακτή του Αστακηνού Κόλπου, στη θέση της αρχαίας Ελληνικής πόλεως Πραίνετον) και της Νίκαιας.
Τετάρτη 20 Μαΐου 2015
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


