Το Καθολικάτο της Κιλικίας, της Αρμενικής Εκκλησίας,κατέθεσε στο Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων μήνυση για την επιστροφή της εκκλησιαστικής περιουσίας που κατασχέθηκε κατά τη διάρκεια της Αρμενικής Γενοκτονίας, σύμφωνα δημοσίευμα του Sputnik στην έκδοσή του για την Αρμενία.
Η ιστοσελίδα-αφιέρωμα στην Μανα Ελληνική Γη της Ιωνίας, τη Μεγαλη Απελευθερωτικη Εκστρατεία του Ελληνικού Στρατού 1919-1922, την τραγική μικρασιατική καταστροφή, την γενοκτονία, την επερχομενη ΛΥΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΙΩΝΙΚΗΣ ΓΗΣ ΟΤΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΟΡΙΣΕΙ και οι δυναμεις του Ελληνισμου επαρκουν. Γεώργιος Παπασημάκης @GPapasimakis
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μήνυση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα μήνυση. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
